czwartek, 25 września 2014

Odkrycia kosmetyczne (2) - Znów bio, tym razem Dr BIO - dwie zachęcające bomby emolientowe

Cześć dziewczyny!
Nie wiem czy pamiętacie - ostatni wpis o odkryciach kosmetycznych prezentował trzy niemieckie szampony Neobio, które sprawdziły się u mnie fenomenalnie - świetnie się pieniły, były wydajne, przyjemnie pachniały i miały naprawdę dobre składy [recenzja szamponu bambusowego]. 

Dla odmiany dziś będzie o maskach, kolejnej serii producenta Pierwoje Reshenie. Z wielkim zaskoczeniem zauważam, że nie ma tutaj tak częstego Aqua with infusions of i od razu zamawiam.

 
Dostępność i cena: Głównie dostępne przez internet
Ecodrogeria:  [maska na noc] [maska regeneracyjna] 19zł
Bioarp: [maska na noc] [maska regeneracyjna] 20zł
Lawendowa szafa: [maska na noc] [maska regeneracyjna] 20zł

Składy: 
One są naprawdę bajkowe, każda z masek ma swoje cztery olejki, przy czym za główny w wersji brązowej uchodzi makadamia, a w pomarańczowej arganowy. To główna przyczyna dla której zdecydowałam się na wersję na noc, po prostu z makadamią lubię się lepiej. 
Oleje nie występują po żadnym woda z ekstraktami, ale legalnie, w rządku jak na zawołanie zaraz po wodzie, co może powodować, że konsystencja masek będzie dość wodnista. 
Poza tym po jednym ekstrakcie, w wersji na noc ekstrakt z dzikiej mięty, w pomarańczowej z drzewa balsamowego.

Maski nie zawierają silikonów, PEGÓW ani parafiny, co także się chwali. Mam wrażenie, że po tak dużej ilości emolientów silikonów potrzebować już nie będziemy. 
Pełne składy: [maska na noc] [maska regeneracyjna]

Producent: W przypadku maski brązowej producent zaleca przetrzymanie jej przez całą noc pod czepkiem lub ręcznikiem, w przypadku regenerującej spłukać po 2-3 minutach. 


Poza maskami seria Dr BIO ma w swoim zapasie jeszcze szampony, kremy do włosów i twarzy, balsamy i ich też jestem bardzo ciekawa, ale na razie zatrzymuję się tutaj i z zaciekawieniem pytam Was czy widziałyście je wcześniej?





20 komentarzy:

  1. Kupiłam szampon Dr.Bio z makadamią (też lubię ten olejek) ale na razie czeka na swoją kolej,muszę zrobić choć trochę miejsca w łazience.A dziś policzyłam że mam 4 otwarte szampony.To że moje włosy lubią różnorodność tego jednak nie tłumaczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maseczkę na noc. Pisałam o niej w ostatniej notce(choć to nie recenzja) Uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej nie mogę się doczekać aż do mnie dotrze :)

      Usuń
  3. Eter pisała u siebie o tej z makadamią na noc :) --> http://takbywlosminiespadlzglowy.blogspot.com/2014/09/doktor-ale-czy-pomog-pervoe-reshenie-dr.html

    Ja myślę o tej z olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka na noc bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam odżywkę z tej serii, chętnie kupię też maski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam szampon i balsam makadamia, balsamu jeszcze nie używałam, ale szampon jest bardzo w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, ale wyglądają zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam pojęcia co to za kosmetyki :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio te produkty w sklepie i muszę przyznać, że mnie bardzo zainteresowały :) Dla siebie na razie nie kupię, ale myślę, że sprawię mojej mamie taki zestaw tj. szampon, spray i maska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie już jakiś czas temu wpadła w oko ta maska z olejkiem macadamia. Jestem strasznie ciekawa jak by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi ochoty narobiłaś na te cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi kusząco, chociaż zwykle podchodzę sceptycznie do czegokolwiek co muszę zostawić na noc pod czepkiem. Jakiś irracjonalny strach przed wyłysieniem w jedną noc ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznaję, ze pierwszy raz widze te firmę- napewno przyjrzę sie im bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz testuję balsma do włosów farbowanych dr. Bio z olejem arganowym i jestem zachwycona, jest cudowny, włoski miękkie i lśniące, naprawdę polecam bo warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych produktach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. wiedzę, że rosyjskie kosmetyki robią furorę na blogach... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie zamówiłam sobie szampon arganowy, balsam arganowy i makadamia, kondycjoner z olejem makadamia, arganowy i aloesowy żel pod prysznic. Mmm nie mogę się doczekać przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem co to za produkty, nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Ale za to z całego serca mogę polecić produkty Firmy Pilomax do regeneracji blond włosów. W niespełna dwa tygodnie odbudowały strukturę moich mocno wysuszonych i zniszczonych włosów sprawiając , że wyglądają znakomicie. Do tego wszystkie zapach tych kosmetyków jest przepiękny i długo utrzymuje się na włosach. Naprawdę warto spróbować

    OdpowiedzUsuń




Nie zgadzam się na kopiowanie tekstów i zdjęć mojego autorstwa bez mojej zgody lub podania źródła.
Treści publikowane na moim blogu podlegają ochronie przez prawo autorskie. Przeglądając tą stronę akceptujesz korzystanie z plików cookie.